NORMALSI

KAMPANIA REKLAMOWA
IDENTYFIKACJA
grafika projektowa
plakat, bilboard

To Oni rządzą dzielnicą
Kraków budżet obywatelski 2017

W kontekście Budżetu Obywatelskiego, najistotniejszym aspektem jest twórczość – zdolność do zaangażowania się i kreowania w swoim otoczeniu lepszego miejsca do życia. Dlatego chcieliśmy dotrzeć do mieszkańców przez podkreślenie, że Budżet Obywatelski to narzędzie do TWORZENIA przestrzeni, w jakiej żyją. Jednocześnie kładziemy nacisk na zaangażowanie w sprawy lokalne – dotyczące ich dzielnicy, odwołanie do wspólnego dobra i więzi sąsiedzkich, uwypuklenie realnych korzyści i udziału w akcji. Podkreślenie znaczenia zdania każdego pojedynczego mieszkańca. Nasza dzielnica – nasza sprawa.

KLIENT:

URZĄD MIASTA KRAKOWA

ZAKRES PRAC:

Kampania reklamowa
Billboardy
Plakaty
Ulotki
Bannery

DATA REALIZACJI:

MARZEC 2017

CREATIVE DIRECTION:
Maciej Mleczko

DESIGN:
Piotr Wątroba

COPYWRITER:
Elżbieta Łapczyńska


W Budżecie Obywatelskim liczy się dobro wspólne. Odwołanie do wspólnoty sąsiedzkiej jest ważne – ale jak to zrobić, by poruszyć? Rozwiązaniem jest niezawodny humor. Naszą kreację oparliśmy na ludziach, modele ustawieni są niczym postaci z plakatu filmowego, bohaterowie, czy też „gang”. „Normalsi” przywodzi na myśl tytuł filmu, ale mówi także: To my, normalni mieszkańcy rządzimy dzielnicą!

Opracowaliśmy wyrazistą komunikację z lekkim humorem, nawiązującym do motywów filmowych. Odeszliśmy od grafiki wektorowej która była wykorzystywana w tej kampanii w poprzednich latach. Naszym celem było pokazanie reprezentantów wszystkich grup wiekowych: +16, studenci, pracujący i seniorzy. Narracja podkreśla wspólnotowość: pierwsza osoba liczby mnogiej, nasza dzielnica, Głosujemy

4
4