DERMO CARE 4d

JAKOŚĆ W TRZECH ODSŁONACH

Krakowska firma Farmona znana jest z produkcji kosmetyków dla kobiet. Od początku istnienia firma kładła nacisk na ekologie i naturalność swoich produktów. Zostaliśmy poproszeni o przygotowanie projektu logotypu nowej serii kosmetyków DERMO CARE. Kosmetyki kierowane dla kobiet w wieku 30, 40, 50+.

Już od początku prac koncepcyjnych kładliśmy nacisk na wyraźne rozróżnienie produktu od siebie poprzez kod kolorystyczny oraz wyraźny wskaźnik grupy docelowej.

Elementem bazowym naszej kreacji była struktura liścia w różnych ujęciach. Duże logo pokryte srebnrą folią na biało perłowym tle podkreśla jakość produktu. Dolna część opakowania stanowi keyvisual wraz z informacją o przeznaczeniu kremu i grupie docelowej.

Srebrne wieczko nawiązujące do struktury logotypu produktu, oraz delikatny pasek z motywem głównym delikatnie wzbogaciły bok słoiczka z kremem.

 

Elementem bazowym naszej kreacji była struktura liścia w różnych ujęciach. Duże logo pokryte srebnrą folią na biało perłowym tle podkreśla jakość produktu. Dolna część opakowania stanowi keyvisual wraz z informacją o przeznaczeniu kremu i grupie docelowej.

Srebrne wieczko nawiązujące do struktury logotypu produktu, oraz delikatny pasek z motywem głównym delikatnie wzbogaciły bok słoiczka z kremem.