BIKERSHOP

Mocnym kontrastem
do wyznaczonego celu

Zostałem poproszony przez firmę Bikershop o stworzenie nowego wizerunku graficznego. Moim celem było opracowanie keyvisuala na nośniki outdorowe i adaptacja go na pozostałe materiały (prasa, ulotki, bannery, itp.) Postawiłem głównie na mocne i wyraziste barwy, które w połączeniu z firmowym kolorem będą tworzyć wyróżnającą się kompozycję.

Całość dopina zabawa elementami geometrycznymi, które w płynny sposób przechodzą z jednej części projektu graficznego w drugą.

Po opracowaniu wyprzedaży majowych kolejnym etapem była urodzinowa kampania firmy. Linia ta została rozwinięta z kreacji bazowej. Dopasowaliśmy poszczególne elementy graficzne tak aby całość współgrała ze sobą.

Linia kreatywna może być wzbogacona o dodatkowy akcent kolorystyczny, który pozwala na stworzenie kolejnych wariacji projektu, w zależności od  konkretnych potrzeb klienta. W akcjach bannerowych projekt zbudowaliśmy na bazie fotografii i dekoru wraz z komunikatem tekstowym